Diverse - articole Firma Productie Publicitara

Art Directing

Directorul de arta, in productia publicitara nu este in mod neaparat seful departamentului de art. In practica publicitara moderna directorul de arta lucreaza in tandem cu cel care se ocupa de imprimari. Echipa lucreaza in mod normal impreuna pentru a gasi noi concepte cunoascute si ca idei principale pentru comert, mailuri, brosuri sau alte productii publicitare, iar cel care se ocupa de imprimar

Identitatea corporativa

Identitatea corporativa este imaginea unei corporatii sau a unei afaceri in mintile publicului, precum clientii, investitorii si angajatii. Identitatea corporativa este principalul obiectiv al departamentului de comunicatii dintr-o corporatie, acesta avand responsabilitatea de a construi imaginea unei firme, sau un brand prin folosirea elementelor de marketing. Pozitionarea si USP-ul fiind cunosc

Principiile ce stau la baza procesului de creatie

In domeniul creatiei publicitare nu exista o  teorie a creativitatii, ci doar unele principii ce trebuie respectate si cateva metode care pot fi folosite. Majoritatea specialistilor considera ca in domeniul comunicatiei publicitare, crearea ideilor nu se realizeaza pe baza unui proces deductiv ce s-ar putea incadra in etape bine definite. Are loc un proces de inductie ce faforizeaza descoperi

Firma de productie publicitara

O firma de productie publicitara este un serviciu dedicat crearii, planificarii si operarii cu productii publicitare si uneori de a promova aceste produse pentru clienti. O firma de productie publicitara este independenta de client si ofera un punct de vedere din afara unei companii care de exemplu depune efortul de a vinde produse clientilor. O agentie poate de asemenea sa opereze cu numeroase pi

Departamentele unei firme de productie publicitara

1. Departamentul de creatie Oamenii care creaza reclamele alcatuiesc inima unei agentii de publicitate. Agentiile de publicitate moderne  isi formeaza proprii desenatori si directori de arta in echipele de creatie. Echipele de creatie pot fi parteneriate permanente sau pot fi formate de la un proiect la altul. Directorul de arta si cel care se ocupa de printare raporteaza unui director de cr

Pagina